top of page

Išteklių valdymo optimizavimas


LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams!


 

Išteklių skirstymas


Nežinau, ar per tuos tris metus jau spėjom įtikinti, kad išteklių valdymas projektuose yra be galo svarbus reikalas, tačiau dar svarbiau - mokėti juos valdyti, kai kažkas projekte eina ne pagal planą. 😬

 

Be teisingo išteklių paskirstymo beveik neįmanoma projekto baigti laiku ir neišlipant iš biudžeto rėmų. Dalinuosi, į ką vertėtų atkreipti dėmesį prieš užsiimant šios srities planavimu bet kuriame jūsų gyvenimo projekte. 👇🏼

 

🚀 Išsamus išteklių (įsi)vertinimas. Žinoma, pradėti reikia ne nuo kur kitur, o nuo pačios pradžios: išsiaiškinimo, ko ir kiek reiks. Nepamirškit, kad ištekliai bus ne tik finansai ir t.t., bet ir žmonės - jūsų komanda, reikalingi daiktai, logistika, prekės, medžiagos, IT reikalai; praktiškai viskas, ko reikia fiziškai, kad projektas būtų padarytas.

 

🚀 Atidus komandos įvertinimas. Čia kalbam apie tinkamos komandos subūrimą - nuo kiekvieno įgūdžių, padėsiančių projekto vystymui, iki krūvio paskirstymo ir pan. Čia labiau soft’inė tema, lyginant su pirmuoju punktu, tačiau neveltui dažnai projektų vadovai užsiima atskirų resursų planavimu - t.y. atskiria žmogiškuosius ir kitus išteklius, kai bando sudėlioti projektą juodai ant balto.

 

🚀 Rizikų / lankstumo įvertinimas. Pripažinkim, kad nuolat, ypač, kai to nereikia, atsitinka gyvenimas ir neturint plano, ką daryti toliau, prasideda chaosas. 😁 Būtent todėl vertėtų turėti bent kokį planą / sistemą, kurioje būtų įkomponuotas ir lankstumas. Pavyzdžiui, jei netikėtai reiktų taikytis prie projekto apimties ar terminų pokyčių, ko gero teks koreguoti ir išteklius. Kaip tai daryti? Kaip minimum - visur, kur įmanoma, pasilikti bufer’ių, bet realiai daug kas priklauso nuo projekto aplinkos ir vidaus - tad čia komentuoti reikėtų kiekvieną atvejį atskirai.

 

🚀 Reguliari apžvalga. Labai patartina vis peržiūrėti ne tik bendrą projekto vaizdą, bet ir atskiras jo dalis. Ypač tada, kai ,,vadovėlyje” atrodo vienaip, o projekte dirbasi kitaip. Nepamirškit, kad visad galima (ir šiaip, reikia..!) atlikti korekcijas ir projektui vykstant - joks planas nėra iškaltas ant akmens. 🤫

 

Dažnai galvojam, kad optimizavimas / efektyvumo didinimas bus kažkoks stebuklingas įrankis. Arba receptas. Deja, tam, kad tikrai efektyviai vyktų darbas, reikia stipraus pamato, o tada jau galima ieškoti ir papildomų pagalbininkų. O stiprų pamatą galim kurti stiprios sitemos pagalba. 🤓


Su geriausiais linkėjimais,

Dovilė 🚀

4 peržiūros

Susiję įrašai

Rodyti viską

Portfelių valdymas

LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams! Prieš porą savaičių rašėme naujienlaiškį savo projektų vadovams su pažadu, kad pasidalinsim apie portfelių valdymą, jei bus norinčių. Kadangi no

Sistemų kūrimas jūsų versle

LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams! Projektų valdymo sistema nėra nei asana board’as, nei excel’iukas su to-do list'ais ir lentelėm, nei jokios užrašų knygelės, trello, notion’ai,

Efektyvaus projekto tvarkaraščio kūrimas part II

LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams! 5 likę žingsniai Apie pirmuosius penkis jau kalbėjome, tad iškart pratęsikim apie likusius: 6️⃣ Išteklių (pakartotinis) įvertinimas. Rekomenduot

Comments


bottom of page