top of page

Kaip išeiti iš samdomo darbo ir kaip įsivertinti savo komandos projektų valdymo lygį?


LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams!


Skubam papasakoti apie:

  • Pirmą pilnaetatį Planas Gyvenimas žmogų;

  • Mūsų kliento istoriją;

  • Naujieną, kuri su mūsų konsultantų pagalba padės jums nuspręsti, ar tvarkingai valdot savo projektus.

 

Kaip Dovilė pasiryžo išeiti iš samdomo darbo?


Išeiti iš samdomo darbo atrodo tikrai nesunku, ypač, kai prisiklausai tokių patarimų, kaip: ,,nesiparink, padedi prašymą išeiti iš darbo ant stalo ir viskas”. Tačiau, kai tokį sprendimą tenka priimti pačiam... Dreba viskas 😁

Ilgai aplinkos raginta, pagaliau Dovilė nusprendė, kad atėjo laikas skirti visą savo laiką Planui Gyvenimui ir paliko šiltą samdomo darbo kėdę. Šiandien Dovilė dalinasi top 3 pastebėjimais, ką vertėtų apgalvoti, prieš žengiant tokį žingsnį:

  • Labai tiksliai žinoti, ką veiksi laisvu laiku, kai išeisi iš darbo, kad nesusisuktų galva;

  • Susitaupyti tiek, kad pinigai nežaistų pagrindinės rolės X laikotarpyje;

  • Iš anksto susitvarkyti visus “biurokratinius” reikalus - nuo juridinio asmens formos pasirinkimo iki sutarčių su darbuotojais ir buhalteriais.

Svarbiausia nesiparinti, rasti įkvėpimo, viską strategiškai apgalvoti ir tiesiog padaryti 😁

O kol kas kviečiam pasiklausyti pirmosios klausimų-atsakymų dalies apie šią misiją "darbas sau":

 

GuruPay sėkmė


Pastebėjom, kad tiek savo, tiek klientų pasiekimais pasidžiaugiame tik tarpusavy, todėl dalinamės ką mums pavyko padaryti su GuruPay komanda.


Su GuruPay bendradarbiavome prieš kelis mėnesius, o šio kliento transformacija užsiimė Monika, Planas Gyvenimas konsultantė. Pagrindinis mūsų tikslas buvo persižiūrėti projektų valdymo praktikas įmonėje ir susidėlioti paprastą, aiškų, tvarkos ir struktūros įvedantį procesą projektams suvaldyti.


Įmonės projektai buvo valdomi be standarto - taip, kaip kiekvienam gaunasi ir norisi. Pažįstama? Skaityk toliau 😁👇🏼


Situacija buvo kiek chaotiška, sunku susigaudyti, kas vyksta su skirtingais projektais ir kokie jų progresai, ar telpama į laiko rėmus ir kaip siekiami rezultatai. Kaip sprendėme šį rebusą? Įsivedėm projektų valdymo bazę išnaudodami ir pritaikydami jau įmonės naudojamus įrankius - Jira & Confluence.


  • Susidėliojom aiškią struktūrą ir formatą kiekvieno projekto inicijavimui;

  • Sudarėm struktūrą kiekvieno projekto stebėjimui Jira’oje - pritaikėm įrankį visiems projektų tipams;

  • Sukūrėm formatą projekto progreso peržiūrai;

  • Įsivedėm projektų rizikų valdymą - kaip ir kas rizikas gali iškelti, kaip kategorizuoti jas ir ką išvis su jomis daryti projekto eigoje.


Po darbo kartu Guru Pay sakė: ,,Įsivedant naujus procesus, pradžia niekad nebūna lengva ir reikalauja indėlio iš visos komandos trumpalaikėje perspektyvoje. Tačiau su laiku vis aiškiau galime matyti naudą, prasmę ir svarbiausia – rezultatą, kuris mūsų atveju pasireiškia kokybiškesniu laiko ir biudžeto planavimu, taip pat resursų paskirstymu (o jų mažose įmonėse dažnai stinga). Pradėjome projektų valdymo procesų įgyvendinimą nuo naujų produktų vystymo ir įvedimo, tačiau palaipsniui diegiame atitinkamą procesą visos veiklos mastu, kad galėtume kryptingai judėti geresnių rezultatų link.”


Manai, kad ir Tavo komandai reikėtų persižiūrėti, kaip valdote projektus, bet nesi tikras? Paruošėm naujieną, skaityk toliau 👇🏼


Sugalvojom, kaip galime palengvinti tą kritišką projektinių darbų įsivertinimą. Sukūrėme trumpą klausimyną, kuris leis įsivertinti Tavo įmonės/komandos projektų valdymo brandą ir susidėlioti tolimesnius galimus žingsnius, kurie padėtų labiau struktūruoti darbą su projektais ir geriau kontroliuoti jų eigą bei rezultatus.


Užpildžius anketą, mūsų komanda peržiūrės Tavo atsakymus ir susisieks asmeniškai, kad aptartume gautą rezultatą ir tai, ką būtų galima patobulinti. #quickwins

Nori pabandyti? #nemokamai



Jeigu turi kokių klausimų apie tai - drąsiai rašyk. 🚀


Su geriausiais linkėjimais,

Dovilė 🚀

5 peržiūros

Susiję įrašai

Rodyti viską

Portfelių valdymas

LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams! Prieš porą savaičių rašėme naujienlaiškį savo projektų vadovams su pažadu, kad pasidalinsim apie portfelių valdymą, jei bus norinčių. Kadangi no

Sistemų kūrimas jūsų versle

LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams! Projektų valdymo sistema nėra nei asana board’as, nei excel’iukas su to-do list'ais ir lentelėm, nei jokios užrašų knygelės, trello, notion’ai,

Efektyvaus projekto tvarkaraščio kūrimas part II

LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams! 5 likę žingsniai Apie pirmuosius penkis jau kalbėjome, tad iškart pratęsikim apie likusius: 6️⃣ Išteklių (pakartotinis) įvertinimas. Rekomenduot

Comments


bottom of page