top of page

Kaip rasti laimę net ir skubant?


LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams!


Kaip dažnai, atėjus savaitgaliui, pagalvoji ,,wow, kaip greit praėjo ši savaitė” arba ,,labai sunki savaitė buvo, nerealiai pavargau”? 😬


Dažna mūsų problema - pradėję arba norėdami pradėti planuoti, išsikeliam tikslą kuo greičiau pabaigti darbus ir susitvarkyti reikalus, kad galėtume vakare atsipūsti, sulėtėti ir gyventi gyvenimą. Arba, dar blogesnis variantas - norim arti visą savaitę, kad atsipūsti galėtume bent savaitgalį. O tada grįžtam prie ,,ir vėl pirmadienis", ,,žiauriai pavargau”, o planavimas nepadeda. Ir kuo toliau, tuo mažiau jėgų ir laimės lieka kiekvienai dienai.


O jei pasakytume, kad malonumą galime rasti ir tarp užduočių to-do list’e, ir net darydami jas? Reikia tik šiek tiek pasistengti. 😌

 

Autopilotas


Kai įsisukam į savaime susidėliojusią rutiną, pradedam viską daryti autopilotu: atsikeliam ryte, nusiprausiam, papusryčiaujam, išgeriam kavos, sėdam į mašiną ir nuvykstam į darbą. Po jo važiuojam namo, šiek tiek atsipučiam ir vėl atgal į lovą. Net jei kažkurie aspektai skiriasi jūsų dienoje nuo aprašytosios, vis tiek turėtumėt suprasti tos ciklinės rutinos esmę. O kur vieta laimei ir mėgstamiems, atpalaiduojantiems ir tempą lėtinantiems dalykams?

 

Mindfulness


Mindfulness tema labai plati. Šios technikos esmė - dėmesingas įsisąmoninimas. Skamba pakankamai sudėtingai, tad jei paprasčiau - technika minčių nuraminimui ir gebėjimui sustoti. Internete galima rasti tūkstančius straipsnių, patarimų, praktikų, kurios padeda žmonėms. Kad jums nereiktų vargti ir ieškoti labiausiai pasiteisinančių dalykų, kurie padėtų ne tik sustoti, nurimti, bet ir atrasti malonių akimirkų įprastą dieną, šiek tiek padėsim.


🧘🏻‍♀️ Atsibudimas. Prieš paimant telefoną į rankas, pabandykit atsisėsti į lotoso pozą, užsimerkus bent tris kartus giliai įkvėpti - įkvėpiam pro nosį, iškvėpiam pro burną. Leiskit kūnui atsipalaiduoti ir kvėpavimui stoti į savo ritmą. Kol sėdite atsipalaidavę, pagalvokite, koks jūsų šiandienos tikslas. Tai neturi būti ,,reikia nuvažiuot pas dantistą”, nes tada šoksit iš lovos ir vėl lėksit. Pradėkit nuo tokių minčių kaip ,,šiandien mėgausiuos diena”, o kai įprasit tai daryti kiekvieną dieną, galėsit išsikelti rimtesnius tikslus. Dienos eigoje pasistenkit lygiai taip pat užsimerkti minutei ir pasiklausyti savo kvėpavimo, prisiminti dienos tikslą - taip jausitės labiau atsipalaidavę, ramesni, lengviau susikaupsit.


🍽 Valgymas. Dažnai, kai tądien turim daug užduočių, valgom paskubomis, bet ką arba išvis nevalgom. Jei leisit sau valgydami tik valgyt ir mėgautis maistu, tai taps tarsi ritualu, kai galime skirti sau kelias minutes. Tiek tikrai galim, ar ne? Taip pat, tai visai neblogas būdas norint pradėti valgyti vertingesnį maistą - kai pradedam mėgautis, patys nepastebėdami pradedame rinktis sveikesnį ir vertingesnį, naudingesnį mums patiems.


🚗 Kelionė namo. Kai diena būna įtempta, atsisėdę už vairo leidžiam emocijom veržtis - nervinamės, jei kas nors ne taip, galvoje ar net garsiai sakome pastabas kitiems vairuotojams tarsi jie tai girdėtų. Kai įlipat į mašiną, vėl pakvėpuokit, atsipalaiduokit, nurimkit, tada įsijungit mėgstamą muziką ar podcastą ir pirmyn mėgautis kamščiais (puikus ,,priverstinis" laikas pabūti su savim). 😁 Tai galioja ir keliaujant autobusu arba pėščiomis.


Visos psichologijos, laifstyle ir kitokių guru pasakos, kad laimingam gyvenimui reikia tik teisingo nusiteikimo tikrai gali kartais erzinti ir atrodyti taip, tarsi visi turi gyventi ant cukraus vatos debesų ir vemti vaivorykštėmis, tačiau nusiteikimas tikrai daro labai daug įtakos. Kadangi pabandę nežinosim, kaip ten išties bus, tai pabandykim rasti porą minučių dienoje pakvėpuoti ir įsiklausyti į save - būnant tokioje būsenoje ne tik lengviau nurimti, bet gal ir rasti nemažai atsakymų į ilgai viduje besislėpusius klausimus. 🤓


Svarbiausia - rasti tai, kas leidžia mėgautis gyvenimu kiekvieną dieną. Vieniems padeda jau išvardintos praktikos, kitiems pakanka bent trumpam, pavyzdžiui, po pietų, pasilikti kavinėje ir dirbti ten, gurkšnojant skanią kavą, arba įsėdus į mašiną leisti sau užsimerkus pasidžiaugti šildančiais saulės spinduliais (kai tik jų yra 😁). Visi tie dalykai užtrunka vos porą minučių, bet gali atnešti didelių pokyčių. ☀️


Su geriausiais linkėjimais,

Dovilė 🚀

Susiję įrašai

Rodyti viską

Kas yra prokrastinacija ir kaip su ja kovoti?

LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams! Šiame laiške labai norim su jumis pakalbėti apie laiko planavimo keiksmažodį - prokrastinaciją, kaip ji pasireiškia ir kaip to išvengti. 🚀 Kas

5 patarimai laiko planavimui

LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams! Šiandien labai norim pasidalinti keliais patarimais apie laikoplanavimą ir kaip tai daryti efektyviai. 🤩 Kaip planuoti laiką protingai? Jau kur

bottom of page