top of page

Kas trukdo planuoti laiką?


LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams!


Vakar, kartu su 45 žmonėmis, net dvi valandas labai nuoširdžiai kalbėjom ir dalinomės savo patirtimis apie laiko planavimą, dirbant freelancer’iu. Šiandien tam tikromis akimirkomis, kurios įstrigo atmintim, pasidalinsim ir su jumis.


Be to, po vebinaro atkeliavusios padėkos tik patvirtino, jog mūsų renginiai vis geresni ir naudingesni ne tik jums, bet ir mums pačioms, tad kitas jau visai netrukus… Vadovai ir savęs taip nevadinantys žmonės, turintys papildomų pagalbininkų - stay tuned! 🚀

 

Kas trukdo protingai planuoti laiką?


Nors mūsų tikslas buvo paaiškinti, kaip planuoti laiką, viskas pakrypo kiek kita linkme, kai į diskusiją įsitraukė dauguma vebinare dalyvavusių žmonių. Paaiškėjo, jog tikrai esam įkalusios į galvas viešas paslaptis tiems, kas klausosi ir planavimo principus tikrai dauguma neblogai žino, tačiau iki galo jų įgalinti nelabai pavyksta. Kodėl?


Pasinaudosim vienu iš aptartų pavyzdžių - klientų skambučiai. Čia sužaidžia ne tik ,,būtinai turiu atsiliepti” ir atitraukti dėmesį nuo atliekamos užduoties ir pereiti prie tos, dėl kurios skambinama (ir visą dieną sugaištam prie atskirų užduočių ir nei vienos nepadarom iki galo), bet ir smalsumas - įdomu, kas nutiko, kad klientas neparašo laiško, o privalo skambinti čia ir dabar. Viena iš išvadų - nieko neatsitiks, jei nepakelsit telefono ir perskambinsit po valandos, kai atliksit užduotį, į kurią buvot sutelkę mintis tuo metu.

Daugumoje situacijų, kai klientas skambina, tikrai niekas nedega ir nemiršta. Dažniausiai tai būna ,,reikia padaryti as soon as possible”, tad perskambink, kai pamatysi praleistą skambutį. 🤓


Pagrindinis sąmoningo laiko planavimo trukdis - savivertė. Kad ir kokias problemas įsivardinom, visos jos atvesdavo atgal, prie to paties pradinio taško. ,,Kas, jei dabar neatsiliepsiu ir klientas liks nepatenkintas / kas, jei kas nors kitas padarys geriau ir daugiau / kas, jei kitas padarys pigiau, tuomet prarasiu klientą ir liksiu be pinigų” ir dar daugiau nuskambėjusių klausimų. Visad bus geresnių, pigesnių, greičiau dirbančių ir daugiau uždirbančių, bet tai nereiškia, kad nusibrėžus ribas, dings visi klientai. Ir tai tikrai nereiškia, kad turim dirbti nuo ryto iki nakties, kad tik turėtume klientų. Jei vienam netiks jūsų sąlygos, atsiras kitas, kuris vertins jūsų darbą ir jus pačius. Svarbiausia - jūsų pačių sveikata. Nepamiršk, kad jaučiantis prastai ar net perdegus, jokie pinigai ir klientai negrąžins sveikatos. 😉


Dar vienas insight'as - per tą nepatogų kelią link darbo ir balanso radimo turim praeiti patys, nes tik tada suprasim, kas ir kaip mums tinka labiausiai. Tačiau, jei norisi visą kelionę bent šiek tiek sutrumpinti - tinkama planavimo sistema su planuokliu gali būti puikus įrankis tam padaryti. 🚀


Su geriausiais linkėjimais,

Dovilė 🚀

Susiję įrašai

Rodyti viską

LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams! Šiame laiške labai norim su jumis pakalbėti apie laiko planavimo keiksmažodį - prokrastinaciją, kaip ji pasireiškia ir kaip to išvengti. 🚀 Kas

LABAS visiems projektų ir laiko planavimo entuziastams! Šiandien labai norim pasidalinti keliais patarimais apie laikoplanavimą ir kaip tai daryti efektyviai. 🤩 Kaip planuoti laiką protingai? Jau kur

bottom of page